Renada BπŸ’•πŸ’…πŸΎ

God. πŸ™πŸ½Family. 😘 Love. πŸ’› Snapchat: Renada B πŸ’œ

Joined on August 08, 2010
Statistics

We looked inside some of the tweets by @Ashlei_2Badd and here's what we found interesting.

Inside 100 Tweets

Time between tweets:
2 days
Average replies
15
Average retweets
2396
Average likes
6440
Tweets with photos
5 / 100
Tweets with videos
14 / 100
Tweets with links
0 / 100
Ima Queen babe πŸ‘‘ you gotta love me a lil different 😌🧑

Ima Queen babe πŸ‘‘ you gotta love me a lil different 😌🧑

Quoted @JeremiahLanez

Energy.

Fuckin energy πŸ‘πŸ½ ok!

0
0
0
Me when Carl died ...😩 why..? Just why? #TheWalkingDead

Me when Carl died ...😩 why..? Just why? #TheWalkingDead

This is the reason I stopped watch #TheWalkingDead ....when are they gonna get the upper hand on Negan? This storyline is such a damn drag 😴 it’s a repeated cycle

1
0
0

Catching up on season 8 finally #TheWalkingDead

0
0
0

Quoted @KimKardashian

Sooooo Miss North dressed herself and thought she was ready for the day until I explained she couldn’t wear my boots. πŸ˜‚πŸ’•

Sooooo Miss North dressed herself and thought she was ready for the day until I explained she couldn’t wear my boots. πŸ˜‚πŸ’•

πŸ˜‚πŸ˜‚ north is not one to be played with!

What’s the best part to visit??

0
0
0

I wanna go to Texas πŸ€” just a weekend trip nothing too crazy

1
0
0

Quoted @PrinceMarcus_25

M - Music Soulchild A - Ashanti R - Robin Thicke C - Coldplay U - U2 S - Styles P

M - Music Soulchild 
A - Ashanti
R - Robin Thicke 
C - Coldplay
U - U2
S - Styles P

A- Aaliyah S- Sza H- H.E.R L- Lil Wayne E- Ella Mai I- India.Arie

Tia
a day ago

Quoted @HBCUfessions

Legendary✨

Legendary✨

*wears while going to a pwi*

53
8K
32K

I get one meal today & I have to make it count πŸ˜©πŸ€”

0
0
0
When the detective told gypsy her mom was dead & that bitch fake acted surprised...πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ€” #theact

When the detective told gypsy her mom was dead & that bitch fake acted surprised...πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ€” #theact

Gypsy’s mama thought her daughter was so damn innocent & the whole time the lil biiih was a psycho #theact

0
1
3

#theact is pretty damn good!

1
0
0

Quoted @tooDYE4

Trasssshhhh straight up trash lol https://twitter.com/ccslim99/status/1001513083133710336 …

This is inaccurate asf! But go awf chhhy πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ‘ŽπŸ½

1
0
0

I had #whichwich for the first time today & it was soooo good 🀀

0
0
1

Quoted @persianthoughtz

waiter: β€œwould you like parmesan on that?” me: β€œyes please” waiter: β€œtell me when to stop” me:

waiter: β€œwould you like parmesan on that?”
me: β€œyes please”
waiter: β€œtell me when to stop”
me:

Me at Olive Garden πŸ˜‚πŸ˜‚

If you don’t have a a Pisces in your life, get you one.

30
993
1K
Him: i miss you come see me

Me leaving the girls to go see him :

Him: i miss you come see me Me leaving the girls to go see him :

156
23K
64K

Quoted @wdsu

Social Security won't be able to pay full benefits by 2035 http://bit.ly/2IQ7aF1Β 

Social Security won't be able to pay full benefits by 2035 http://bit.ly/2IQ7aF1Β 

So stop taking this shit out my check.

66
18K
38K
Next Page