jais

jais

@JaisaMarie123

Followers1.6K
Following993

azπŸ‘ΌπŸΌ

FW TX
Joined on December 08, 2011

Hi there, do you want more Twitter Likes and Followers?

Statistics

We looked inside some of the tweets by @JaisaMarie123 and here's what we found interesting.

Inside 100 Tweets

Time between tweets:
15 hours
Average replies
96
Average retweets
11482
Average likes
32458
Tweets with photos
29 / 100
Tweets with videos
19 / 100
Tweets with links
0 / 100
lemme post these before i die in a tornado
3

lemme post these before i die in a tornado

4
38
622

this summer i’m just gonna make money and mind my business.

0
33
56
So you’re telling me my boyfriend had other relationships before me... Iβ€”β€”

So you’re telling me my boyfriend had other relationships before me... Iβ€”β€”

154
28K
113K
This shot is brilliant and should be shown in any film studies class

This shot is brilliant and should be shown in any film studies class

35
6K
33K
Mac Miller's Unreleased Song 
"Benji The Dog"

Mac Miller's Unreleased Song "Benji The Dog"

575
44K
123K

Quoted @iEat2please

Girls FaceTiming their boyfriend soon as they get off work

the most accurate tweet

0
2
8

HAHA I HAVE THE WORST LUCK EVER

0
6
13
Weekend selfies πŸ’“
4

Weekend selfies πŸ’“

SO I just added up everything and @cvmeronvasquez has spend 476.18 on my card WITHOUT ME KNOWING. You’re a broke ass bitch fr. FUCK YOU

2
4
29
No good 4 you
2

No good 4 you

Quoted @_EDET_

A female friend of mine was sexually abused and the first question asked her was "what did you wear?" and her answer was "A short skirt and top". You ladies might think this doesn't matter but it does. Dress the way to want to be addressed. Men are moved by what they see

out of all the tweets i’ve read today this is by far the fuckin stupidest

0
0
8

if my boyfriend ever sent me something like this from his ex LMAO good luck charlie https://twitter.com/jacobamirabrown/status/1129174745885233152 …

1
19
59
β›ˆ
2

β›ˆ

1
17
425
I’m never deleting Facebook πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

I’m never deleting Facebook πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

973
67K
165K

Time zones are crazyyy In Australia its 9 am In Rome it's 1 am And in America it's 1942 where minorites and women are still controlled by old white men

177
73K
190K

bro who the fuck is still littering? if i see you litter its on sight bitch

77
20K
47K

I almost got in a wreck while i was singing, my last words would’ve been β€œima knock the pussy out like fight night” πŸ˜”πŸ€˜πŸΌ

0
0
42

i’m watching the casey anthony documentary and like...... how was this bitch not found GUILTY

2
0
27

andara AND her dog are snoring so loud. i just wanna sleep

0
0
2
Next Page