رازين ميفزال

رازين ميفزال

@MifzalRahmat

Followers626
Following934

Seorang hamba Allah yang sering melakukan dosa.

Damansara
Joined on February 24, 2012

Statistics

We looked inside some of the tweets by @MifzalRahmat and here's what we found interesting.

Inside 100 Tweets

Time between tweets:
7 days
Average replies
0
Average retweets
0
Average likes
0
Tweets with photos
0 / 100
Tweets with videos
0 / 100
Tweets with links
0 / 100

Last Seen Profiles

@galina_053@galina_053
@jamal12340@jamal12340
@AishaNaser95@AishaNaser95
@ChristianVelsq2@ChristianVelsq2
@COLegalServ@COLegalServ
@snapatworth@snapatworth
@dylancool90@dylancool90
@zk_ol_@zk_ol_
@QQoc9@QQoc9
@kuma719official@kuma719official
@iptiscihtis@iptiscihtis
@Adeebkhan8586@Adeebkhan8586
@sudarsh_dixit@sudarsh_dixit
@hkt0823@hkt0823
@karen_wallee@karen_wallee
@hani_dh@hani_dh

Rindu time ni. @ImraanFitrii haleydeselva alifjamil7 azfarsuhaimi_ https://www.instagram.com/p/BPF9QIVF0iu/ 

Hope that this year will be a better year #2016bestnine #2k17 https://www.instagram.com/p/BOrxiRYl-u8/ 

Happy birthday bobek 🎉🎁 semoga berjaya dunia akhirat. Dan terimakasih banyak tolong aku. Moga… https://www.instagram.com/p/BOIH5kwFrxC/ 

Kotak pizza petak, Bila buka pizza bulat, Bila nak makan segitiga. Macam tu juga manusia,… https://www.instagram.com/p/BNWyasFFmp2/ 

Kita tak pernah tahu yang mana datang dulu, jodoh atau ajal. Selamat malam #Copypaste https://www.instagram.com/p/BMmLuXzFxDW/ 

Jangan habiskan masa kau untuk bahagiakan orang lain. Sudah sampai masanya kau fikir apa yang… https://www.instagram.com/p/BMed7CGlvgi/ 

Ku yakin di suatu saat nanti Ada cinta abadi.... https://www.instagram.com/p/BLrDwGsltWZ/ 

Semalam punya cerita.Thank you so much @shameirzeezan25 and @tyrakhaisara for shortvacay… https://www.instagram.com/p/BLYn6bXl-HX/ 

Lumrah alam. Semua orang mahu didengari. Semua orang mahu berkongsi perasaan, baik gembira atau… https://www.instagram.com/p/BLMKGjEl7z9/ 

Panas doh! @ Muar Bandar Diraja https://www.instagram.com/p/BLDIqaXDJYL/ 

Hanya mampu minat je. kalau ada, namanya rezeki. kalau takde tu, ada hikmah Allah nak bagi. Cuma… https://www.instagram.com/p/BKyUhxYDh4N/ 

It is not how much we have, but niw much we enjoy, that makes happiness. https://www.instagram.com/p/BKeyY12jSiT/ 

Jangan sesekali biarkan diri kau dipergunakan. Jangan sesekali. #ayatcopypaste https://www.instagram.com/p/BKTWvbeDNZX/ 

Date jap tadi https://www.instagram.com/p/BKLFY2lDvdo/ 

#throwback https://www.instagram.com/p/BJ8H4OcDW9O/ 

Kawan mana tak terharu bila kawan baik sendiri bagi semangat, sokong daribbelakang. Kadang benda… https://www.instagram.com/p/BJ0nyPijBOl/ 

Kepada kawan kawan yang wish birthday aku. Nak cakap sikit, Terimakasih semua kawan kawan yang… https://www.instagram.com/p/BJseQN5jHgv/ 

Semalam punya cerita. Muka penat bersukan dengan idola https://www.instagram.com/p/BJdcx3xjbQP/ 

🎆🎇🎉🎊🎈 Happy birthday @man_oyeah ! Moga Allah panjangkan umur kau, murah rezeki dan dapat capai… https://www.instagram.com/p/BJbESkbDnh-/ 

Aku bukan malaikat, Aku manusia yang banyak buat dosa dan aku memang tak sempurna #copypaste https://www.instagram.com/p/BJYMrWpjcuQ/ 

Next Page