Rin Chupeco [THE NEVER TILTING WORLD 10/15/19]

🇵🇭 Betty White's stunt double. Next: The Never Tilting World (HarperTeen, 10/15/19) and WICKED AS YOU WISH (2020). Rep: @rebeccapodos. She/They

Manila, Philippines
Joined on November 26, 2009
Statistics

We looked inside some of the tweets by @RinChupeco and here's what we found interesting.

Inside 100 Tweets

Time between tweets:
5 days
Average replies
7
Average retweets
46
Average likes
124
Tweets with photos
10 / 100
Tweets with videos
10 / 100
Tweets with links
0 / 100

I told the hubby his was "extra gay guy" and he says he doesn't like this game

1
0
24

Quoted @queerrion

Twitter Display Name Generator based on scrolling thru twitter n reading all yr cursed names

Twitter Display Name Generator
based on scrolling thru twitter n reading all yr cursed names

...."titty-loving ghost"

“Five years ago, Roberto already did the same thing. He was freed because the one he shot before managed to live.” GFY WHY WOULD YOU SET SOMEONE FREE BECAUSE THE OTHER DUDE HE SHOT MANAGED TO NOT DIE this is why nobody here likes cops, dude bribed some assholes

2
0
29

OH CRAP HERE IS THE NEWS ARTICLE "Roberto fired shots at the authorities, and, when he ran out of bullets, went up to the second floor of their house. San Juan police’s SWAT unit then used teargas to flush him out, but he still would not."

3
0
12

The cops standing by don't know what happened to the dog, but there's nothing about a dog being harmed that they've heard of I'm assuming someone took him away Jfc this neighborhood Poor masseuses and poor doggo This is prolly gonna be on the news

1
0
17

Quoted @RinChupeco

This is my neighbor's** dog and his name is Cocaine. I'm not kidding But when you tell him he's a good doggo he does this **I still do not know the neighbor's name

This is my neighbor's** dog and his name is Cocaine.

I'm not kidding

But when you tell him he's a good doggo he does this

**I still do not know the neighbor's name

😱😭 if he hurt the dog, I swear to beelzebub's balls so help me

I TWEETED ABOUT THIS BEFORE, I KNOW I DID hold up, hold up, let me look for it

1
0
11

Am told now the guy is a coke fiend ohhhh shit guys I don't know his name but I know his dog's name His dog's name is Cocaine guys I thought he just wanted the dog to have an ironic name ohshit

1
0
32

Asking around and the guy living here apparently shot two masseuses who came over?? Shit. I've seen this guy around and I've actually played with his dog , who is always super friendly when I walk past their house

3
0
9

Omg. Someone near my neighborhood committed a murder. There's crime scene tape and police cars here, and now the first thing coming to my mind is, shit, I know the dog living here

8
3
63

My grandfolks were Buddhists. We think this cat grew up at a buddhist temple nearby. Buddhists offer food to buddhas before they eat them I am ok with this line of thinking They also make offerings to the dead before eating. I am still ok with this and also, still on brand

4
0
51
This is the third consecutive day of mama cat bringing dead rats to my front door

I love you too, mama cat, but holy shit

This is the third consecutive day of mama cat bringing dead rats to my front door I love you too, mama cat, but holy shit

Took a look at Pete Buttigieg's site. No policies, but there's an honest-to-jesus section there describing the color schemes he used for his page and for his campaign. This all sounds... very on brand, unfortunately

4
4
27
Me and my friends seeing Avengers Endgame today, two days before all of you, after years of getting spoilers from y'all on netflix shows that we always get late:

Me and my friends seeing Avengers Endgame today, two days before all of you, after years of getting spoilers from y'all on netflix shows that we always get late:

Quoted @sami_fangirl

Tea from The Bone Witch commission.

Tea from The Bone Witch commission.

Someone sent me this tweet, and OMG. This is gorgeous!!

Sooo student loans shouldn't be forgiven but corporations can file for bankruptcy and have their debt forgiven Tell me who writes and lobbies for these laws again? Not corporations, surely, weird if true

1
65
267

Folks, I'm sharing a story (with permission) that made my blood boil. Last week, a native woman was invited to be a part of a prominent DC kidlit org. As she was eating lunch, the author who invited her asked her what her opinion was of Debbie Reese. (GUISE. NEVER DO THIS).

68
791
2K

Quoted @thronesfacts

Ser Brienne of Tarth is the first female knight in the history of the Seven Kingdoms #GameofThrones

Ser Brienne of Tarth is the first female knight in the history of the Seven Kingdoms

#GameofThrones

Also prolly gonna be the shortest stint, my girl breaking all the records here

Next Page