Ucip

Ucip

@icip8x

Followers8
Following72

https://t.me/NEGERI2DANWILAYAH2DIMALAYSIA GROUP NEGERI2 DAN WILAYAH2 DI MALAYSIA V2 https://t.me/joinchat/A6VNshbD_MUPbegW6NeOtw

Joined on January 18, 2017

Here can be your content

Promote Yourself on Twipu

Promote Yourself on Twipu
Statistics

We looked inside some of the tweets by @icip8x and here's what we found interesting.

Inside 100 Tweets

Time between tweets:
a day
Average replies
59
Average retweets
3259
Average likes
2133
Tweets with photos
20 / 100
Tweets with videos
15 / 100
Tweets with links
0 / 100
Isterinya telah meningal dunia tapi kerana hajat terakhir isterinya nak bergambar bersama anak2 tapi tidak kesampaian , tapi suaminya tetap cuba tunaikan hajat arwah isterinya ๐Ÿ˜ญ
4

Isterinya telah meningal dunia tapi kerana hajat terakhir isterinya nak bergambar bersama anak2 tapi tidak kesampaian , tapi suaminya tetap cuba tunaikan hajat arwah isterinya ๐Ÿ˜ญ

213
41K
33K
Masjid salah arah kiblat di Moroko

Semua masjid lama di Moroko punyai arah kiblat yang salah hingga paksa imam dan jemaah solat berdiri serong dalam saf.

Dapatkan berita menarik di http://www.sinarharian.com.myย 
#SinarHarian #kiblat #masjid #selatan #timur #berdiri #serong

Masjid salah arah kiblat di Moroko Semua masjid lama di Moroko punyai arah kiblat yang salah hingga paksa imam dan jemaah solat berdiri serong dalam saf. Dapatkan berita menarik di http://www.sinarharian.com.myย  #SinarHarian #kiblat #masjid #selatan #timur #berdiri #serong

24
131
197

Bagi melakukan cabaran ini, peserta perlu memasukan badan ke dalam plastik sampah hitam dengan hanya bahagian kepala kelihatan untuk membolehkannya bernafas. #SinarOnline #SHGlobal

0
1
8

โ€œIni kerana penyalahgunaan agama untuk kepentingan politik kepartian merupakan musibah besar kepada umat ini,โ€ - @drmazacom . #SinarOnline #SHNasional

1
16
23
risss
19 days ago

Replying to @UMonline

Penganjuran majlis di rumah ibadat lain tidak salah - Mujahid - Nasional - Utusan Online

90
21
45

Replying to @UMonline

Hadamkan

Hadamkan

Borak macam dekat kedai kopi atas jalanraya...bila kena hon ,marah dan pecahkan cermin kereta pengguna jalanraya yg lain..harap PDRM tangkap pembuli/samseng jalanraya

Borak macam dekat kedai kopi atas jalanraya...bila kena hon ,marah dan pecahkan cermin kereta pengguna jalanraya yg lain..harap PDRM tangkap pembuli/samseng jalanraya

655
18K
7K

JPJ memerlukan maklumat yang tepat dan lengkap termasuk nombor pendaftaran kenderaan serta lokasi bagi memudahkan tindakan diambil.

8
11
45

Kesimpulan: 1. Sokongan rakyat & minat pelabur merosot. 2. Malaysia bukan destinasi pilihan pelabur. 3. Tanpa GST, kerajaan bergantung kpd dividen PETRONAS & cukai baru. 4. Ringgit terus jatuh, pasaran saham terburuk di Asia. 5. Pertumbuhan KDNK dijangka lemah. #MalaysiaBaharu

3
26
64

Quoted @hmetromy

#shahalam Peguam Syazlin Mansor menarik diri daripada mewakili pihak berkepentingan dalam inkues kematian anggota bomba, Muhammad Adib Mohd Kassim dipercayai berpunca daripada tekanan pihak tertentu. http://bit.ly/2I24lipย 

Menurut sumber, selain peguam itu, KPKT turut menerima tekanan sama sehingga kedua-dua pihak memutuskan supaya Syazlin menarik diri daripada inkues itu. โ€œKhuatir dengan keselamatan dirinya, Syazlin mengundur diri,โ€ katanya. Will we ever know the truth?

8
369
194

#shahalam Peguam Syazlin Mansor menarik diri daripada mewakili pihak berkepentingan dalam inkues kematian anggota bomba, Muhammad Adib Mohd Kassim dipercayai berpunca daripada tekanan pihak tertentu.

19
274
165
Tommy Thomas tlh memberitahu Tun Daim dan Tun Mahathir bahawa pihak pendakwa tidak mmpunyai sebarang bukti utk mndakwa DS @NajibRazak  mncuri wang 1MDB sbyk RM42 bilion atau RM52 bilion.

Dah puas spin tak jumpa2 jugak. So siapa yg patut kena tangkap ni ?

http://dnews.fun/tiada-bukti-najib-curi-duit-1mdb-berjumlah-rm42-bilion/ย โ€ฆ

Tommy Thomas tlh memberitahu Tun Daim dan Tun Mahathir bahawa pihak pendakwa tidak mmpunyai sebarang bukti utk mndakwa DS @NajibRazak mncuri wang 1MDB sbyk RM42 bilion atau RM52 bilion. Dah puas spin tak jumpa2 jugak. So siapa yg patut kena tangkap ni ? http://dnews.fun/tiada-bukti-najib-curi-duit-1mdb-berjumlah-rm42-bilion/ย โ€ฆ

25
100
220

Syed Saddiq sokong Kit Siang tarik diri daripada terus berdebat! ๐Ÿ’โ€โ™‚๏ธ

88
21
93
_f1rd
5 years ago

Alasan Raya: Sebelum cuti raya -Jasad kat kelas, otak kat kampung dah Lepas cuti raya -Jasad kat kelas, otak tertinggal kat kampung lah

0
5
4
_f1rd
5 years ago

Perokok, Merokok haram, dah tu pencemaran udara. Tambah lagi dah habis buang merata. Pencemaran alam sekitar lagi. Kesihatan pon terjejas.

0
4
0

Dulu aku gambarkan "Wawasan 2020" kita akan ada kereta dan motor terbang. Realitinya aku rasa hanya duit yg rancak berterbangan. Me is sad.

4
5K
1K

Biarpun bukan majoriti pendatang asing terbabit dengan perlakuan jenayah, namun keterlibatan segelintir daripada mereka dalam gejala itu semakin membimbangkan #SinarOnline #SuaraSinar

2
5
6
Next Page