aym gece

aym gece

@onurgece

Followers51.2K
Following268

'özür dileyene kadar yazma'

İzmir
Joined on July 22, 2012

Statistics

We looked inside some of the tweets by @onurgece and here's what we found interesting.

Inside 100 Tweets

Time between tweets:
2 months
Average replies
7
Average retweets
222
Average likes
1715
Tweets with photos
10 / 100
Tweets with videos
0 / 100
Tweets with links
5 / 100

Last Seen Profiles

@KeooKwonn@KeooKwonn
@jiha_sjh@jiha_sjh
@Mitraic@Mitraic
@Quiet_CFVY@Quiet_CFVY
@LOLAhomeES@LOLAhomeES
@DeVadimka@DeVadimka
@ParkoutCreative@ParkoutCreative
@h026x_@h026x_
@realrociorivera@realrociorivera
@FIFASHOW_@FIFASHOW_
@simaopedro22@simaopedro22
@JBAKED210@JBAKED210
@Svengrae@Svengrae
@marcoscorza82@marcoscorza82
@ton735@ton735
@fatma4tam@fatma4tam

Ahirette gıybetten dolayı hesaba cekilirsem vereceğim cevap belli 'yüzüne de söylerim'

34
3K
9K
aym gece
14 hours ago

hayatınız bi şarkı olsa hangisi olurdu? benim Ali Kınık - bildiğin gibi değil

müzik dinlemek istediğimde ESKİ şarkılardan oluşturduğum bi müzik listem var onu dinlerim. bir iki istisna dışında eski şarkıların kalitesini hâlâ yakalayamadılar

kız: aşırı kültürlüsün favori dizilerini çok merak ediyorum

ben:

kız: aşırı kültürlüsün favori dizilerini çok merak ediyorum ben:

1
0
66

arkadaşım eski sevgilisini stalklamış sürekli güzel güzel kızları takip ediyor hesabına virüs girmiş olabilir mi diyo, yok mondros'un 7 ve 24. maddesine dayanarak stratejik bölgeleri işgal ediyor

1
13
414

3 günlük sevgiliniz kıskandı diye yıllardır hayatınızda olan insanları çıkarmak ne düşük bir hareket acınası.

2
21
183

izmir'de her köşede bedava dağıtılırken yüzüne bakmadığım lokmaya ankara'da 10 tl vermiştim. hayatımda harcadığım en saçma para buydu

küçük hesaplar hissettiğim an soğurum. insanların dört dörtlük olmadığını ya da insanları alttan almayı ne zaman öğrenicem acaba

düğünsüz, yakın eş dosttan oluşan sade bi resmi nikahla evlenmek.. yaşım ilerledikçe dünyanın en mantıklı olayı olarak bakıyorum

5
28
553

bir kez olsun pubg oynamayan üç beş kişi kaldık herhalde

kültür ve turizm bakanlığı eskiden ne güzel kitaplar basarmış. özellikle Türk büyükleri serisi baya iyi. en azından bir dönem tarihini tanıyan bir nesil yetişmiş.

kültür ve turizm bakanlığı eskiden ne güzel kitaplar basarmış. özellikle Türk büyükleri serisi baya iyi. en azından bir dönem tarihini tanıyan bir nesil yetişmiş.

2
0
30

burcun ne diye soran birine 'boğa' diyince surat ekşitiyor ya biz naptık bu insanlara? en fazla ilgi gösterip bi anda soğuyup şok etmişizdir

11
33
261

insanlara açıklama yapmaktan sıkılanlar olarak favori cümlemiz "canım öyle istedi" buna cevap veremiyolar, kullanın bol bol

0
13
186

öyle bi noktaya geliyosun ki insanları hayatından çıkarmak için rehberden silmen yetiyo işte bu evre şampiyonlar ligi

1
34
212

Joseph de Guignes'in baskısından sonra yine hayran kalınacak bir eser. Atsız'ın özel baskı Bozkurtlar, tam miras bırakmalık:) merak edenler için video linktedir. iyi ki varsın Ötüken @ertugrulalpay @otukennesriyat @ayscalik

ıyy çay sevmiyorum diyor ben o çayın tadını daha iyi alayım diye şekersiz içiyorum seninle nasıl anlaşayım şimdi

5
24
220

Quoted @dunyanin6dabiri

d&r gezmeyi seven insanlar bu ülkenin aydınlık yüzüdür

d&r gezdikten sonra kitapları internetten alanlar da ülkenin araştıran yüzüdür

54
1K
24K

Quoted @Sorusorarim

Aşırı zengin olsam yine de vazgeçmem dediğiniz bir şey?

kemeraltında turladıktan sonra sahile geçip denizi izlemek

Sigarayı bırakmaya karar verdim önerilerinizi şu tivitin altına yazın başkaları da faydalansın ama ilaç falan önermeyin sjsjd böyle şeyler en iyi iradeyle hallolur

şu z harfinin ortasına çizgi çekenleri hiç anlamazdım. matematik çözmeye başlayınca normal z hayatımdan çıktı. anlamayanlar ağır sözelci

kışın kilo verebilen insanlar görüyorum bu nasıl bir azim

1
11
102
Next Page