سالب مبادل

سالب مبادل

@saleb0110

Followers316
Following18
Joined on April 13, 2018
Statistics

We looked inside some of the tweets by @saleb0110 and here's what we found interesting.

Inside 100 Tweets

Time between tweets:
16 days
Average replies
6
Average retweets
23
Average likes
117
Tweets with photos
20 / 100
Tweets with videos
5 / 100
Tweets with links
0 / 100
Good morning

Good morning

36
389
2K

سالب مبادل شرم الشيخ ناو #شرم #سالب #مبادل

0
1
5

سالب مبادل شرم الشيخ ناو #شرم #سالب #مبادل

0
1
5

اليكس يا جماعه المبادل او الموجب اللي من الاسكندريه انا موجود في اسكندريه يكلمني #سالب #موجب #مبادل #زب #طيز #سكس #اسكندريه

1
3
6
اسفه على الانقطاع اللي دام وقت طويل بس انا رجعت تاني وفي حاجات كتير لسا هعملها 😉😊

فولو + رتويت

اسفه على الانقطاع اللي دام وقت طويل بس انا رجعت تاني وفي حاجات كتير لسا هعملها 😉😊 فولو + رتويت

21
26
71

Quoted @mayar_banoty

اخر يوم بفتح الحساب ( مغلق رمضان )

وانا كمان ...

1
1
6
وعلى رأي المثل اللي عاوز التوته يوريني بتاعه ⁦☺️⁩⁦☺️😘

وعلى رأي المثل اللي عاوز التوته يوريني بتاعه ⁦☺️⁩⁦☺️😘

اللي عاوز ينيكني يجهز صورة زبه #موجب #نيك #سكس #موجب #مبادل #سالب #شرموط

4
3
5
Next Page