♥ZafflieyMusa♥

♥ZafflieyMusa♥

@sazalimusa

Followers82
Following261

InsanKerdilMencariRedhaILahi

Johor Bahru
Joined on December 22, 2013

Hi there, do you want more Twitter Likes and Followers?

Statistics

We looked inside some of the tweets by @sazalimusa and here's what we found interesting.

Inside 100 Tweets

Time between tweets:
2 days
Average replies
2
Average retweets
1498
Average likes
507
Tweets with photos
35 / 100
Tweets with videos
0 / 100
Tweets with links
0 / 100

Benda paling yang menyakitkan bila kau dapat bestfriend yang ego tinggi namatey. Semua benda dia je betul, kau salah.

7
4K
2K
I got this from 10km egg . #PokemonGoMalaysia

I got this from 10km egg . #PokemonGoMalaysia

Lapar teruk ni . Nk makan ape ehh mlm ni ?

0
0
1
Emanzul
3 years ago

Seronok bila kita ingat balik pada kenangan yang lepas. Tapi lebih seronok kalau boleh kembali ke saat itu 😔

2
2K
536
snow
3 years ago
Rt kalau hampa rasa lelaki ni lagi gentle daripada jejaka-jejaka idamana drama Melayu 7pm.

Rt kalau hampa rasa lelaki ni lagi gentle daripada jejaka-jejaka idamana drama Melayu 7pm.

20
14K
4K

Quoted @MuhdHaziqIman

My favorite kind of people "Jgn lupa solat" "Dah sampai rumah bgtau I" "Mkn tau, nnt sakit" "I know you're not ok, tell me" 😪😪😪

Aku ada sorg membe gini .

0
0
1

Haha . Rajin pokehunting . Senanglah xp ni naik . Wuuuu https://twitter.com/hadi_hazman/status/775370068813197312 …

0
0
1
Salam aidiadha . Orang beraya , kita kerjaaaaa ..

Salam aidiadha . Orang beraya , kita kerjaaaaa ..

Kita kawan dgn budak nakal tak semestinya kita pun nakal . Kadang-kadang kawan nakal lg berguna dari kawan acah acah baik . Talam tak guna 😑

3
6K
2K
-
3 years ago

Sejuk betoi harini. Dah tengahri pon sejuk lagi.

0
8
11

Morning saturday . Wayang ape yg best ehh sekarang . Pekak ok ker ?

1
0
1

aku buat silap . aku sakit kan hati orang . i am sorry for that .

2
683
243

aku suka tidur . sebab bila tidur . dapat hilang kan stress ,masalah . walau hanya sementara .

0
789
245

Aku jenis tak tahu nak luah or cerita kat orang kalau ada masalah or stress . aku simpan sendiri . sebab lebih selesa macam tu .

0
1K
429

makin meningkat besar ni banyak hadam pahit dari manis .

0
995
269
Next Page