mary-go-round 💃🏼

mary-go-round 💃🏼

@trustmeimmary

Followers32.6K
Following33.1K

There is only one happiness in this life, to love and be loved..... 💕

Baltimore, MD
Joined on July 15, 2014

Here can be your content

Promote Yourself on Twipu

Promote Yourself on Twipu
Statistics

We looked inside some of the tweets by @trustmeimmary and here's what we found interesting.

Inside 100 Tweets

Time between tweets:
2 days
Average replies
4
Average retweets
1734
Average likes
2011
Tweets with photos
15 / 100
Tweets with videos
25 / 100
Tweets with links
0 / 100

If you’re reading this... You will be successful... Never give up.

16
1K
3K

why do people insist on making my job harder

0
0
4
t .
11 hours ago

i respect an honest person, idc what it is ...just keep it real with me.

1
248
270

your ex will have a whole new relationship and still be mad at you for doing you.

10
2K
6K

I take shit real personal because I would’ve neva done it to you

16
11K
21K

Genuinely fuck with me or genuinely don’t. Either or idc atleast it’s genuine

6
2K
3K

Im Going Hard For Me

0
10
9

3 more hours 😫😫

1
1
1

i will read tf outta someone like novel ... don’t play

1
11
24
thank you girl this is gonna make my birthday everything I want it to be 💕 @trustmeimmary it’s been a while but I needed a slot today fr . I’ll hit you up soon as I can I appreciate you so much 😘

thank you girl this is gonna make my birthday everything I want it to be 💕 @trustmeimmary it’s been a while but I needed a slot today fr . I’ll hit you up soon as I can I appreciate you so much 😘

WEEKLY SPECIALS ‼️ $290 - $3500 $300 - $5000 $350 - $6000 $400 - $7000 $450 - $8000 $500 - $9000 Slots Available Now 💰

1
2
1

just mind my business and get to the money 🥴🤞🏾

1
463
480

I wanna be a billionaire so freakin bad 🗿

18
2K
3K
thank you girl I can’t explain enough how much of a help you’ve been @trustmeimmary Ill be in touch for sure my boyfriend as well 😘😘

thank you girl I can’t explain enough how much of a help you’ve been @trustmeimmary Ill be in touch for sure my boyfriend as well 😘😘

RT In 5 seconds for good luck 🍀💰‼️🙏🏽

RT In 5 seconds for good luck 🍀💰‼️🙏🏽

10
16K
3K
we got Stuck in traffic but we made it 🤞🏽🤗 @trustmeimmary thank you girl , your truly a blessing for everyone ❤️ thank you so much I’ll be in contact

we got Stuck in traffic but we made it 🤞🏽🤗 @trustmeimmary thank you girl , your truly a blessing for everyone ❤️ thank you so much I’ll be in contact

thanks again girl , college is no joke & I really needed the extra money @trustmeimmary i appreciate working with you I have people who want slots to so they’ll be in touch with you they know your legit 😘

thanks again girl , college is no joke & I really needed the extra money @trustmeimmary i appreciate working with you I have people who want slots to so they’ll be in touch with you they know your legit 😘

Thank you Mary @trustmeimmary my mom didn’t think it was true but she’s happy and can pay her mortgage now . I’ll be doing my own slot tomorrow.

Thank you Mary @trustmeimmary my mom didn’t think it was true but she’s happy and can pay her mortgage now . I’ll be doing my own slot tomorrow.

thank you Mary 😘 sorry I took so long to make my post I’m just getting home from work @trustmeimmary I’ll be in touch shortly . Hit her up if you need some extra money everyone she’s legit 💯

thank you Mary 😘 sorry I took so long to make my post I’m just getting home from work @trustmeimmary I’ll be in touch shortly . Hit her up if you need some extra money everyone she’s legit 💯

appreciate you ma’am @trustmeimmary this Time was much smoother than last time im sorry I was so confused lol I’ll hit you sooner than later

appreciate you ma’am @trustmeimmary this Time was much smoother than last time im sorry I was so confused lol I’ll hit you sooner than later

Next Page