şura

şura

@BasturkSura

Followers78
Following75
Joined on May 17, 2017

Here can be your content

Promote Yourself on Twipu

Promote Yourself on Twipu
Statistics

We looked inside some of the tweets by @BasturkSura and here's what we found interesting.

Inside 100 Tweets

Time between tweets:
7 days
Average replies
4
Average retweets
203
Average likes
1887
Tweets with photos
10 / 100
Tweets with videos
5 / 100
Tweets with links
0 / 100
yks abv..

yks abv..

tam her şey yolunda gidiyor diye düşünürken

tam her şey yolunda gidiyor diye düşünürken

0
56
645
seto
10 days ago

ben akillanmam gercekten

4
817
6K

Ülkemizde Milli Ağaç Bayramı ilan edilsin! Senede 1 gün tüm Türkiye sadece fidan dikelim. Sen de destek ver bu hayali gerçeğe dönüştürelim.

0
0
4

timelineda kgf konusu olmayan tweetleri ne zaman görebilirim

1
1
24

spontane olayların kölesiyim

0
0
10

Quoted @tanriTR

Dile benden ne dilersen

Şu sıcaklara bi el mi atsan?

0
1
7
teşekkürler hayat böyle yakınlarım olduğu için...

teşekkürler hayat böyle yakınlarım olduğu için...

huzurlu uyku.. amin

0
0
12

2 gündür evden çıkmamak şimdiye kadar aldığım en doğru karar sanırım çünkü çok sıcak aq

1
0
10
seto
a month ago

bu mu yani gercekten boyle mi olucak yaz tatili

15
974
11K

net kararlar verip 1 hafta sonra pişman olma hissi artık beni bi salabilir misin??

0
0
15

Öyle bir anda öyle bir şeyle yüzleşirsin ki verdiğin çaba, emek, kavga, zaman hepsi, her şey çöp olur. Tek bir saniye yeter gördüğün tek şey bu olur, kocaman devasa bir hiç. Sıfır bile değil, hiç.

4
404
3K

üniversite sınavı.. gerçekten tüm gençliğimi elimden aldın

45
1K
12K
Batu
3 months ago

Odun köfteden sonra ki gurur kaynağımız salli kaşarı.....

2
2
22
şura
3 months ago

Quoted @AnkaDerki

Kızına araba sürmeyi öğretmek için yakın köy yollarına çıkan bir babanın yan koltuktaki ince huzursuzluğu var içimde

ve sonucunda baba sinir krizi geçirir kız ağlayarak yan koltukta eve döner :(

1
0
7
juan
3 months ago

ne olursa olsun bi insana fazla değer verdiğiniz, onu önemsediğiniz için kendinizi suçlamayın. bunda kendinize kızacağınız hiçbir şey yok sen bütün kalbini ortaya koymuşsun o kıymetini bilememiş, bu durumda kaybeden taraf sen değilsin ki

0
125
1K

Arkadaşlar lütfen her şeyi tadında bırakın. Lütfen.

0
18
152
şura
4 months ago

geldi bahar ayları gevşer gönül yayları...

0
0
8

özür dilemek sizi küçültmez özür dilemek sizi küçültmez özür dilemek sizi küçültmez özür dilemek sizi küçültmez özür dilemek sizi küçültmez

7
289
4K
Next Page