♥ZafflieyMusa♥

♥ZafflieyMusa♥

@sazalimusa

Followers82
Following249

InsanKerdilMencariRedhaILahi

Johor Bahru
Joined on December 22, 2013
Statistics

We looked inside some of the tweets by @sazalimusa and here's what we found interesting.

Inside 100 Tweets

Time between tweets:
2 days
Average replies
2
Average retweets
1413
Average likes
488
Tweets with photos
37 / 100
Tweets with videos
0 / 100
Tweets with links
0 / 100

Benda paling yang menyakitkan bila kau dapat bestfriend yang ego tinggi namatey. Semua benda dia je betul, kau salah.

Lapar teruk ni . Nk makan ape ehh mlm ni ?

snow
4 years ago
Rt kalau hampa rasa lelaki ni lagi gentle daripada jejaka-jejaka idamana drama Melayu 7pm. https://t.co/1143KpbErO

Rt kalau hampa rasa lelaki ni lagi gentle daripada jejaka-jejaka idamana drama Melayu 7pm. https://t.co/1143KpbErO

Quoted @MuhdHaziqIman

My favorite kind of people "Jgn lupa solat" "Dah sampai rumah bgtau I" "Mkn tau, nnt sakit" "I know you're not ok, tell me" 😪😪😪

Aku ada sorg membe gini . https://t.co/iTqTbsjkM7

Haha . Rajin pokehunting . Senanglah xp ni naik . Wuuuu https://t.co/cf1SLTFZ2v

Salam aidiadha . Orang beraya , kita kerjaaaaa .. https://t.co/ugGIqQ1KLI

Salam aidiadha . Orang beraya , kita kerjaaaaa .. https://t.co/ugGIqQ1KLI

Kita kawan dgn budak nakal tak semestinya kita pun nakal . Kadang-kadang kawan nakal lg berguna dari kawan acah acah baik . Talam tak guna 😑

SMI
4 years ago

Sejuk betoi harini. Dah tengahri pon sejuk lagi.

Morning saturday . Wayang ape yg best ehh sekarang . Pekak ok ker ?

aku buat silap . aku sakit kan hati orang . i am sorry for that .

aku suka tidur . sebab bila tidur . dapat hilang kan stress ,masalah . walau hanya sementara .

Aku jenis tak tahu nak luah or cerita kat orang kalau ada masalah or stress . aku simpan sendiri . sebab lebih selesa macam tu .

makin meningkat besar ni banyak hadam pahit dari manis .

Next Page