tneshraaj

tneshraaj

@tneshraaj

Followers495
Following585

a transponster

Seremban, Negeri Sembilan
Joined on July 21, 2011
Statistics

We looked inside some of the tweets by @tneshraaj and here's what we found interesting.

Inside 100 Tweets

Time between tweets:
an hour
Average replies
71
Average retweets
5888
Average likes
6555
Tweets with photos
50 / 100
Tweets with videos
6 / 100
Tweets with links
0 / 100
McDonald's is celebrating 35 years in Thailand tomorrow with three burgers at a special price of 35 baht each.

(Limited to 3 burgers per person) https://t.co/sCuuC8Tohs

McDonald's is celebrating 35 years in Thailand tomorrow with three burgers at a special price of 35 baht each. (Limited to 3 burgers per person) https://t.co/sCuuC8Tohs

Kalau hang kenai logo ni
hang dah tua... https://t.co/8MpMQGgOE7

Kalau hang kenai logo ni hang dah tua... https://t.co/8MpMQGgOE7

Quoted @msianinsight

Orang Asli pelbagai suku berarak ke Pejabat MB Selangor di Shah Alam membantah rancangan kerajaan negeri Selangor yang mahu menghentikan pewartaan terhadap hutan simpan Kuala Langat (Utara). Baca selanjutnya: https://t.co/AnoIlDVR9c https://t.co/cPaga7zCt4

Ini baru bumiputera yang betul2 ditindas. https://t.co/2FbVAWHlxX

Kx
3 months ago

Quoted @malaysiakini

Chocolaty sweetness of Dr Siti Hasmah https://t.co/q2WsRD8PKU https://t.co/r55sHD17AO

Chocolaty sweetness of Dr Siti Hasmah https://t.co/q2WsRD8PKU https://t.co/r55sHD17AO

For heaven's sake, focus on proper journalism. How are we so foolish and easily distracted https://t.co/9JjpZwkipd

Mahathir: a crisis of his own making https://t.co/WBdj0MdePL https://t.co/j7abUFrTz5

Mahathir: a crisis of his own making https://t.co/WBdj0MdePL https://t.co/j7abUFrTz5

N
3 months ago
Wehh aku tersangkut dalam Maybank 😭 Aku nak keluarkan duit, aku tolak pintu boleh masuk. Tetiba nak keluar pintu lock

Siot betul, nak nangis la. Dah la penat kerja https://t.co/Vj19kb8khb

Wehh aku tersangkut dalam Maybank 😭 Aku nak keluarkan duit, aku tolak pintu boleh masuk. Tetiba nak keluar pintu lock Siot betul, nak nangis la. Dah la penat kerja https://t.co/Vj19kb8khb

NO to UG...Kerana UG model ini akan memberi kuasa penuh kepada PM untuk membuat keputusan sendiri dan melakukan sesuka hati https://t.co/xPPuQxJ4lS

NO to UG...Kerana UG model ini akan memberi kuasa penuh kepada PM untuk membuat keputusan sendiri dan melakukan sesuka hati https://t.co/xPPuQxJ4lS

Kenyataan media pertama yg kami keluarkan selepas dua hari @hannahyeoh masuk pejabat sebagai Timbalan Menteri @KPWKM ialah berkenaan kejadian seorang bayi yg ditemukan meninggal dan disembunyikan di dlm peti sejuk. https://t.co/fCH0PjW3p4
2

Kenyataan media pertama yg kami keluarkan selepas dua hari @hannahyeoh masuk pejabat sebagai Timbalan Menteri @KPWKM ialah berkenaan kejadian seorang bayi yg ditemukan meninggal dan disembunyikan di dlm peti sejuk. https://t.co/fCH0PjW3p4

@normiswary @hannahyeoh @KPWKM Dan tidak lupa juga dengan anak-anak istimewa kami... Truly a minister with a mother's heart ♥️

Quoted @msianinsight

Orang Asli pelbagai suku berarak ke Pejabat MB Selangor di Shah Alam membantah rancangan kerajaan negeri Selangor yang mahu menghentikan pewartaan terhadap hutan simpan Kuala Langat (Utara). Baca selanjutnya: https://t.co/AnoIlDVR9c https://t.co/cPaga7zCt4

Takde ke sesiapa yg nak sponsor dorang ape ape?? mana Burger Ramly, Milo, Powerbank Xioami, Pizza Cleopatra, Kedai pakaian Hari Hari ??? https://t.co/fjIH6YA65u

[JASON LEONG PM CAMPAIGN PROMISES] As PM, I will make sure there will be enough parking at SS2. Child marriages will be made super illegal. The rich will be taxed like, fucking high. Medical marijuana will be legal. Radio DJs who make prank calls will lose citizenship.

Quoted @OfficialSolehin

Lain standard Ahli Parlimen Kerajaan & Pembangkang. Pembangkang naik bas persiaran ala bas sekolah. Kerajaan naik bas double decker ala KL Hop On, Hop Off. Patutlah tak nak Bubar Parlimen. Takut hilang kuasa. Tak gitu @fahmi_fadzil ? https://t.co/1Pi4beiAi1

Lain standard Ahli Parlimen Kerajaan & Pembangkang.

Pembangkang naik bas persiaran ala bas sekolah. Kerajaan naik bas double decker ala KL Hop On, Hop Off.

Patutlah tak nak Bubar Parlimen. Takut hilang kuasa.

Tak gitu @fahmi_fadzil ? https://t.co/1Pi4beiAi1

Kami sewa bas ini, bukan free. Dan kami bukan ‘kerajaan’ pada waktu ini. Bukan tak nak bubar Parlimen, tapi isu boleh diselesai dgn baik dan jimat RM600+ juta duit Rakyat. Jangan tuduh melulu. https://t.co/PIupOrF6hu

We don't know what tomorrow will bring nor who will emerge as the ruling government. AWAM wants to take this opportunity to thank @drwanazizah and @hannahyeoh for supporting our work and women's rights - especially in pushing for the Sexual Harassment Bill.

e.
3 months ago

i can’t help but to tear up a bit when @yeobeeyin said “i hope you still have faith in the system” 😭😭 anyhow, “own it do it ace it” will always be my personal work slogan ! onwards and upwards to better things💪🏽 https://t.co/Dw8GNnPob1

Macam cerita YuGiOh je (2/3) https://t.co/wMy4HHY6Ks
3

Macam cerita YuGiOh je (2/3) https://t.co/wMy4HHY6Ks

If Malaysian Politics was an anime (1/3) https://t.co/su6i9atO86
4

If Malaysian Politics was an anime (1/3) https://t.co/su6i9atO86

Menu istana

Hari 1 : KFC
Hari 2 : McDonald's
Hari 3 : Milo, powerbank Xiaomi https://t.co/yPxWZIRCwk
4

Menu istana Hari 1 : KFC Hari 2 : McDonald's Hari 3 : Milo, powerbank Xiaomi https://t.co/yPxWZIRCwk

SS
3 months ago

Quoted @mkini_bm

Kumpulan Azmin mahu 'rekonsiliasi nasional' bawah Dr M https://t.co/oBXgfo3N9L https://t.co/NUZR4Ad0fI

Kumpulan Azmin mahu 'rekonsiliasi nasional' bawah Dr M https://t.co/oBXgfo3N9L https://t.co/NUZR4Ad0fI

Fuck a pig on national TV dulu https://t.co/LmQanuHXDn

Next Page